menü regisztráció belépés 3
termékek
Kezdőoldal Bemutatkozás Aktuális hírek Blog A pr-programról Hűségprogram Kapcsolat 06-20-333-8881
Keresés
Regisztráció
Kosár

A Higiénés termékek
szakértő webshopja

Szállítási információk

Választható szállítási módok

Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:

Házhoz szállítás futárszolgálattal: Magyarország egész területére megrendelheti a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, mely a megrendelés feldolgozása után a csomag átadásától számított egy munkanapon belül munkaidőben viszi ki a csomagot a választott címre.

Személyes átvétel: A megrendelt termékeket személyesen is átveheti a szombathelyi üzletünkben. Amennyiben megrendelését összekészítettük Önnek, emailben értesíteni fogjuk. Kérjük, mindenképp várja meg az értesítésünket, mielőtt elindulna a boltunkba.

Szállítási tájékoztató

1. Házhoz szállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül a szállítási díj is kiszámlázásra kerül. A szállítási díj bruttó 890 Ft Magyarország teljes területén. Külföldre nem áll módunkban szállítani. 25 000 Ft  bruttó vásárlási összeg felett a szállítási díj ingyenes.

Készpénzes fizetés esetén 500 Ft készpénzkezelési költséget számítunk fel.

2. A számlát a kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.

3. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén csak a szállítási díjjal növelt vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

4. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén, Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak. A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

5. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. 

A Szállító adatai:

  • Név: GLS futárszolgálat
  • Telefon: (+36 1) 802 0265
  • Email: info@gls-hungary.com
  • Ügyfélszolgálati időszak: 7.00 – 20.00 h

6. A webáruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

7. A kiszállítást megelőzően emailben tájékoztatjuk Önt a szállítás várható időpontjáról. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy a megjelölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

8. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a Szállító telefonon vagy e-mailben értesíti Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani. 

9. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk. 

10. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni. 

11. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

12. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.