Vásárlási információk
Ezen az oldalon a Webáruházban történő vásárlásról és az azzal kapcsolatos információkról olvashat.
Témakörök:
Vásárlás menete
Termék kosárba rakása:
A termék adatlapján a megfelelő kiszerelési egység mellett látható beviteli mezőben állítható be a megrendelni kívánt mennyiség, majd a "Kosárba" gombra kattinva helyezhető el a virtuális bevásárlókosárba a termék. Ezután dönthet a felhasználó, hogy tovább vásárol, vagy a pénztárhoz megy.
Kosár megtekintése, frissítése:
A kosár aktuális állapotát megtekintheti bármikor a vásárlás folyamán a kosár ikonra kattintva.
A megjelenő oldalon lehetősége van:
- termékeket törölni a Törlés ikonra kattintva
- termék mennyiségén változtatni a mennyiség beviteli mező átírásával, melyet a megjelenő Frissítés ikonra kattintva hagyhat jóvá
- továbblépni a pénztár oldalra, ahol a megredelési folyamat kezdődik.
Pénztár:
Lehetősége van vendégként, regisztráció nélkül is vásárolni, illetve tagként is belépés után. Amennyiben még nem tagunk, a regisztrációhoz szüksége lesz egy másik tag ajánló kódjára.
A belépés, vagy vendégvásárlás esetén az adatok megadása után a következő lépésben a szállítási és számlázási adatokat adhatja meg, majd fizetési és szállítási módot választhat.
Megrendelés ellenőrzése:
Az adatok megadása után lehetősége van még egyszer átnézni az adatait. Szükség esetén bármelyik lépésnél visszaléphet az előző lépésre és módosíthatja az esetleg hibásan felvitt adatokat. A Megrendelés véglegesítése gombra kattintva adhatja le a rendelését. Ezt követően e-mailben visszaigazolást küldük a vásárlás tényéről.
Megrendelés nyomon követése:
Amennyiben valamely termékünk nincs készleten és a beszerzése miatt az átlagosnál többet kell várni, a felhasználót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk erről. Amennyiben a megrendelése elküldve vagy személyesen átvehető státuszba kerül, e-mailben automatikusan értesítjük ennek tényéről, hogy az átvételről gondoskodni tudjon. Megrendelésének állapotát regisztrált felhasználóink nyomon követhetik belépés után a Fiókom menüpontban is.
Választható fizetési módok
Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi fizetési módok közül választhat:
Készpénz / utánvét: Készpénzzel történő fizetés az üzletben, vagy közvetlenül a küldeményt kézbesítő futárnál.
Választható szállítási módok
Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:
Házhoz szállítás futárszolgálattal: Magyarország egész területére megrendelheti a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, mely a megrendelés feldolgozása után a csomag átadásától számított egy munkanapon belül munkaidőben viszi ki a csomagot a választott címre.
Személyes átvétel: A megrendelt termékeket személyesen is átveheti a szombathelyi üzletünkben. Amennyiben megrendelését összekészítettük Önnek, emailben értesíteni fogjuk. Kérjük, mindenképp várja meg az értesítésünket, mielőtt elindulna a boltunkba.
Szállítási tájékoztató
1. Házhoz szállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül a szállítási díj is kiszámlázásra kerül.
A szállítási díj online bankkártyás fizetéssel 890 Ft, utánvéttel 1390 Ft Magyarország teljes területén. Külföldre nem áll módunkban szállítani.
A szállítási díj ingyenes 25 000 Ft vásárlási összeg felett.
2. A számlát a kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.
3. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén csak a szállítási díjjal növelt vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.
4. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén, Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak. A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.
5. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie.
A Szállító adatai:
- Név: GLS futárszolgálat
- Telefon: (+36 1) 802 0265
- Email: info@gls-hungary.com
- Ügyfélszolgálati időszak: 7.00 – 20.00 h
6. A webáruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.
7. A kiszállítást megelőzően emailben tájékoztatjuk Önt a szállítás várható időpontjáról. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy a megjelölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa.
8. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a Szállító telefonon vagy e-mailben értesíti Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.
9. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
10. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.
11. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.
12. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.
Elállás a vásárlástól
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga a boltban történő személyes átvétel esetén is gyakorolható. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a Cégadatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.
Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási/Felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, az Fito-Trade Kft. visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.
Termék visszaküldése
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. Az ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás lebonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.
A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát:
-
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,
-
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza,
-
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel,
- a jogszabályok által meghatározott további esetekben