menü regisztráció belépés 3
termékek
Kezdőoldal Bemutatkozás Aktuális hírek Blog A pr-programról Hűségprogram Kapcsolat 06-20-333-8881
Keresés
Regisztráció
Kosár

A Higiénés termékek
szakértő webshopja

Vásárlási információk

Ezen az oldalon a Webáruházban történő vásárlásról és az azzal kapcsolatos információkról olvashat.

Témakörök:

Vásárlás menete

Termék kosárba rakása:

A termék adatlapján a megfelelő kiszerelési egység mellett látható beviteli mezőben állítható be a megrendelni kívánt mennyiség, majd a "Kosárba" gombra kattinva helyezhető el a virtuális bevásárlókosárba a termék. Ezután dönthet a felhasználó, hogy tovább vásárol, vagy a pénztárhoz megy.

Kosár megtekintése, frissítése:

A kosár aktuális állapotát megtekintheti bármikor a vásárlás folyamán a kosár ikonra kattintva.

A megjelenő oldalon lehetősége van:

  • termékeket törölni a Törlés ikonra kattintva
  • termék mennyiségén változtatni a mennyiség beviteli mező átírásával, melyet a megjelenő Frissítés ikonra kattintva hagyhat jóvá
  • továbblépni a pénztár oldalra, ahol a megredelési folyamat kezdődik.

Pénztár:

Lehetősége van vendégként, regisztráció nélkül is vásárolni, illetve tagként is belépés után. Amennyiben még nem tagunk, a regisztrációhoz szüksége lesz egy másik tag ajánló kódjára. 

A belépés, vagy vendégvásárlás esetén az adatok megadása után a következő lépésben a szállítási és számlázási adatokat adhatja meg, majd fizetési és szállítási módot választhat.

Megrendelés ellenőrzése:

Az adatok megadása után lehetősége van még egyszer átnézni az adatait. Szükség esetén bármelyik lépésnél visszaléphet az előző lépésre és módosíthatja az esetleg hibásan felvitt adatokat. A Megrendelés véglegesítése gombra kattintva adhatja le a rendelését. Ezt követően e-mailben visszaigazolást küldük a vásárlás tényéről.

Megrendelés nyomon követése:

Amennyiben valamely termékünk nincs készleten és a beszerzése miatt az átlagosnál többet kell várni, a felhasználót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk erről. Amennyiben a megrendelése elküldve vagy személyesen átvehető státuszba kerül, e-mailben automatikusan értesítjük ennek tényéről, hogy az átvételről gondoskodni tudjon. Megrendelésének állapotát regisztrált felhasználóink nyomon követhetik belépés után a Fiókom menüpontban is.

Választható fizetési módok

Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi fizetési módok közül választhat:

Készpénz / utánvét: Készpénzzel történő fizetés az üzletben, vagy közvetlenül a küldeményt kézbesítő futárnál.

 

Választható szállítási módok

Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:

Házhoz szállítás futárszolgálattal: Magyarország egész területére megrendelheti a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, mely a megrendelés feldolgozása után a csomag átadásától számított egy munkanapon belül munkaidőben viszi ki a csomagot a választott címre.

Személyes átvétel: A megrendelt termékeket személyesen is átveheti a szombathelyi üzletünkben. Amennyiben megrendelését összekészítettük Önnek, emailben értesíteni fogjuk. Kérjük, mindenképp várja meg az értesítésünket, mielőtt elindulna a boltunkba.

Szállítási tájékoztató

1. Házhoz szállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül a szállítási díj is kiszámlázásra kerül.

A szállítási díj online bankkártyás fizetéssel 890 Ft, utánvéttel 1390 Ft Magyarország teljes területén. Külföldre nem áll módunkban szállítani.

A szállítási díj ingyenes 25 000 Ft vásárlási összeg felett.

2. A számlát a kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.

3. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén csak a szállítási díjjal növelt vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

4. Utánvétes fizetési mód megjelölése esetén, Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak. A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

5. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. 

A Szállító adatai:

  • Név: GLS futárszolgálat
  • Telefon: (+36 1) 802 0265
  • Email: info@gls-hungary.com
  • Ügyfélszolgálati időszak: 7.00 – 20.00 h

6. A webáruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

7. A kiszállítást megelőzően emailben tájékoztatjuk Önt a szállítás várható időpontjáról. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy a megjelölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

8. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a Szállító telefonon vagy e-mailben értesíti Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani. 

9. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk. 

10. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni. 

11. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

12. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.

Elállás a vásárlástól

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga a boltban történő személyes átvétel esetén is gyakorolható. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a Cégadatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási/Felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül, az Fito-Trade Kft. visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.

Termék visszaküldése

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. Az ügyfél kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a visszaszállítás lebonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja.

A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát:

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza,

  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel,

  • a jogszabályok által meghatározott további esetekben